1 March 2014

My Blog: My Daily Activity

Jarang betul...
Sabtu yg tak ke sekolah
Route hari ni..
Kajang-DesaTasik-Bdr Permaisuri-Kajang-Desa Tasik- Klang-Shah Alam-Desa Tasik-Kajang


Baru perasan sesuatu..hampir setiap hari eh rasanya setiap hari post entri di blog ni terasa macam diary pulak. Diari guru kaunseling :) Saya memang suka menulis dan ada diary sejak kecil dan saya akan menulis dan menulis ttg isi hati saya dan bila habis satu tahun tu..diary dibuang! Saja mmg habit camtu. Dah masuk u barulah menulis ttg sesuatu yg saya tak boleh nak pendam ..kena luah. Then baca byk kali hingga jadi dialog dalam diri ..my coping skil dari dulu yg berjaya buat saya struggle my own life to feel good for myself. But of course its confidential so zaman teknologi ni yg menariknya tulis kat phone je dan bacala bila bila pun dialog diri tu di tangan tanpa org lain sedar kita baca diary sendiri tak macam zaman buku diary dulu.. Nak tulis ke nak Baca pun tengah malam atau orang takda. Untuk blog ni saya khaskan untuk kerja semata mata. Aktiviti hari ke hari sebagai guru kaunseling huhuhu kalah buku rekod harian kaunseling sebab saya akan pentingkan update kat blog terlebih dahulu  dari menulis aktiviti harian di buku rekod guru kaunseling dan adakalanya kena scroll blog ni nak ingat balik apa yg saya dah buat bila diminta rekod aktiviti UBK. Penangan obsess kat blog sendiri padahal tak publish pun untuk public. Tiba masa saya nak share to public untuk panduan dan rujukan orang lain especially utk guru kaunseling lain then saya akan share.. entah bile la masa tu akan datang

I really love to look at this pic..again and again. Kombinasi warna dan landskap yg cantik. Posing yang sangat jujur..happy time !
The most reason picture ni jadi background untuk blog ni dan saya boleh tengok setiap hari.




 

Telegram Channel