19 September 2014

Pemilihan Amalan Terbaik Guru Kaunseling Peringkat WPKL

Hari yang amat bahagia
Buat Hanis dan Sharina
Semoga kalian berbahagia
Melayari bahtera bersama
Agar jodoh kekal hendaknya
Doa kakak yang bermakna

Dengan rasminya amalan perkhidmatan bimbingan dan kaunseling yg saya hantar untuk dipertandingkan ke peringkat WPKL tidak berjaya dipilih untuk dibentangkan di peringkat WPKL. Whats app group MGK WPKL dengan jelas menunjukkan 4 nama sekolah menengah yang terpilih untuk pembentangan di peringkat WPKL. Secara jujurnya saya sendiri bersetuju dengan pemilihan projek dari sekolah lain seperti Projek Hot Plate dari SMK Seri Ampang dan SMK Seri Pantai iaitu projek menyediakan makanan tambahan seperti projek makanan tambahan di sekolah rendah dengan inisiatif pihak sekolah sendiri utk pelajar yg kurang berkemampuan dan seterusnya menarik pelajar untuk hadir ke sekolah dan meningkatkan kecemerlangan akademik pelajar terlibat. Projek ini mendapat anugerah kajian tindakan sekitar tahun 2012. Projek ini memang mendapat tempat untuk disebarluas kepada sekolah menengah yang lain. Draf kertas kerja yang dibuat oleh saya dan ketua unit HEM JPWPKL telah saya masukkan dalam entri sebelum ini untuk sekolah sekolah lain pula termasuk sekolah saya.




 

Telegram Channel