19 March 2016

Video Pembentangan Dan Sesi Soal Jawab Di Simposium Amalan Terbaik Kaunseling Peringkat Kebangsaan 2015: Projek Meningkatkan Kehadiran Ke Sekolah


Hari ini saya google sesuatu mengnenai perkhidmatan bimbingan dan kaunseling dan terjumpa video pembentangan saya sewaktu membentangkan Amalan Terbaik Perkhidmatan Kaunseling Kebangsaan di Institut Aminuddin Baki tahun lepas. Video ini rupanya telah diuplod dari bulan November dan saya sendiri tidak mengetahui mengenainya. Huhuhu tersenyum balik tengok video ni tak tidur nyenyak  3 hari sebelum pembentagan ni sebab nervous bukan main :)

Dah alang-alang ada video ni,  saya sharekan di blog saya sendiri untuk panduan guru kaunseling lain yang akan menyertai pertandingan ini tahun ini dan yang akan datang. Terima kasih kepada Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Sembilan di atas rakaman video ini. Sila abaikan mata saya yang asyik pandang ke bawah memandang laptop sendiri untuk klik sendiri bagi pembentangan ini. Munasabah tak alasan ni hihihi .. walau apapun ia memberikan pengalaman yang sangat berguna.


Program Zoom In Meningkatkan Kehadiran Murid Ke Sekolah
SMK Cheras
Klik link youtube http://youtu.be/tXX_nt7LnAc atau video di bawah



Suria Hot Spring Bentong Pahang
Terapi air panas yang melegakan 
 

Telegram Channel