5 April 2016

Bengkel VLE Frog

Kredit untuk Cikgu Norliza Borhan guru ICT sekolah yang juga penggerak utama VLE Frog sekolah. Bersungguh sungguh dan pelbagai idea yang diberikan olehnya untuk murid dan guru menggerakkan VLE Frog sekolah. Saya sendiri mengaku dah lama jugak tak jenguk VLE Frog saya hihihi..so kesempatan yang ada hari ini walaupun dari pukul 2.30 petang hingga 4.00 petang saya dibimbing bagaimana memasukkan gambar-gambar ke dalam site khas yang dibina iaitu dokumentasi sekolah memandangkan hobi saya memasukkan gambar ke dalam blog saya sahaja :)
maka cikgu Norliza meminta saya share gambar-gambar itu di VLE Frog bagi menaikkan rating murid melayari VLE Frog apabila ingin mengambil gambar-gambar mereka beraktiviti di  sekolah




Pakej demam dan batuk
Kafarah
 

Telegram Channel