10 March 2017

Kumpulan Sokongan Ibu Bapa Juara Permata


Perjumpaan ibu bapa untuk kumpulan Juara Permata diadakan hari ini dari pukul 10.30 pagi hingga 12.00 tengah hari. Mempunyai murid yg berbilang kaum di sekolah ini menyebabkan program.berbentuk integrasi dan perpaduan perlu diwujudkan. 

Saya membentangkan perancangan program berdasarkan kertas kerja saya . Sila klik link berikut

Untuk sasaran murid Juara tahun ini, kumpulan kumpulan belajar dibentuk mengikut persetujuan bersama kumpulan murid yg memilih untuk kepelbagaian kaum dalam kumpulan belajar mereka. Dalam taklimat saya kpd ibu bapa, saya menekankan oleh kerana kumpulan belajar memerlukan pemantauan dan kerjasama yg baik dari ibu bapa sendiri untuk pemantauan yg berterusan terutama study group di luar waktu sekolah, maka permuafakatan dan saling berkenalan ibu bapa dan murid di dalam kumpulan belajar tersebut sangat penting. Saya share di sini bagaimana pembahagian kumpulan belajar dan kumpulan belajar Guru Muda mengikut subjek
Sila klik link berikut


Program seterusnya berjalan dgn baik apabila slot perbincangan ibu bapa dalam kumpulan belajar anak berjalan lancar. Ibu bapa berbilang kaum dapat bermuafakat dan berbincang dalam suasana yg harmoni dan mencapai kata sepakat untuk pelbagai perkara melibatkan kumpulan belajar masing masing. 


thanks boss
penyokong HLP





















 

Telegram Channel